augusti 27, 2011

Lite nytt från Kicks..

Behövde akut en ny ansiktspeeling och gick in på Kicks. Visste inte riktigt vad jag ville ha men det fick bli Formula 10.0.6 One Smooth Operator och en ansiktsmask från samma märke - Deep down detox.

Hittade även till hyllan med de nya I love..-produkterna. Jag tyckte alla luktade så jäkla gott, men det fick bli en showergel med Lemons & Limes. Får bli en body lotion sen också, men jag såg dem inte min affär, kanske har de inte kommit än? Fick en liten provburk av Niveas klassiska kräm- med Rihannas nuna på. Se där!

Hej Rihanna!


One Smooth Operator kostar 99 kr, Deep down detox 20 kr, I love.. lemons & limes 69 kr, allt på Kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!