augusti 16, 2011

MAC Impassioned

Mac Impassioned

Mac Impassioned är en älskling som jag var tvungen att skaffa direkt när jag såg den på grymma Purity. Den är verkligen galet rosa (vilket tyvärr inte riktigt syns på bilden här till vänster (men bjuder på en läcker insyn i mina näsborrar- lovely!). Känner mig riktigt modig och tuff när jag möter omvärlden i det här stiftet- med all rätt kanske.

Impassioned har en av mina favoritformulas på MAC's läppstift nämligen Amplified, vilket gör att det är ett jäkla tryck i färgen som blir helt opak med en applicering.

Jag kombinerar såna här totally awesome lips med enkel, neutral skugga med en fet eyelinervinge.

Och kanske matchande nagellack. För en sån tönt är jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!