augusti 25, 2011

Urban Decay Iconic lipstick -Naked

Måste bara visa upp den här godingen jag köpte i New York i våras-Urban Decay Naked lipstick. Bara hylsan är imponerande; stor och maffig med en liten dolk i botten som man drar ut själva läppstiftet med. Det känns helt okej att dra fram det här i vimlet för att bättra på läpparna liksom.

Urban Decay Iconic lipstick- Naked
Och färgen. FÄRGEN. Den är mjukt nuderosa med knappt märkbart guldskimmer och enorm glans. Det är inte ett läppstift som väcker en massa uppmärksamhet. Men det är inte grejen, liksom. Man blir bara så jävla snygg i det.

Hörde jag ett AWESOME?

Tänkte väl det.


Urban Decay finns inte att köpa i Sverige (galet!). Jag köpte mitt på Sephora för 22 dollar. Annars hittar vi svenskar märket på bl.a engelska webshoppar som lookfantastic.com för ca 13 pund.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!