september 01, 2011

Lila!

I dag gick jag loss på min nya Stars'n rockets från MAC. Den är så himla fin! Tyvärr lyckas jag inte fånga dess skönhet med min kamera. Den är trots bilden rosa/lila-duokrom. Den är tjusig på locket i egen majestät men bara för att kombinerade jag den med MAC Noir plum från Peacocky. Nästa gång hoppar jag nog över Noir plum, den tog över för mycket.


Jag har alltså inte rockat kombinationen lila ögon och knalloranga läppar en torsdag på jobbet, ville bara testa NYX Orange slim lip liner på hela läpparna. Blev rätt bra ju, och satt som berget. Annars är den tänkt som parhäst till mitt orangea MUFE läppstift.





Sen provade jag NYX Dark purple slim lip liner också. Och lyckades se riktigt dryg ut . Win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!