oktober 10, 2011

Dag 17. Brukar du använda eyeliner? Isåfall, vilken är din favorit?

NEJ!

Bara skoja. Kanske inte faller inom katergorin saker som får mig att darra av upphetsning men jag känner mig oftast naken (ev. lite rädd och exposed också) utan något som pryder den övre fransraden.


ELF liquid eyeline blackr, MAC Fluidline Blacktrack, MUS Pollution, H&M Solid black, MUS Gold digger, MUS Seduced by the dar, IsaDora Blonde eyeliner.
Jag har nog använt flytande eyeliner i 15 år ivarjefall, men nu åker den bara fram ibland. Oftast blir det MAC fluidline eller MUS Pollution applicerade med en snedskuren pensel. Pennor används för det mesta längs den undre franslinjen eller på vattenlinjen.

Favorit vet jag inte, men visst så blir det oftast den matta svarta ögonskuggan Pollution som får agera eyeliner- fluidline om jag har mer tid då sen sitter så bra under hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!