oktober 14, 2011

Dag 22. Vilken är din favoritremover för ögonsmink?

Jag har inte riktigt pysslat så mycket med just ögonmakeupremover. Rengöring tycker jag är dötrist och innan jag började använda vattenfast mascara åkte allt av i ett enda svep tillsammans med foundation och hela skiten. Nu får jag snällt använda mig av tvåfasremovers. Har ingen favorit ännu- jag jagar. Loréal är helt okej, men flaskan är verkligen osmidig, lyckas alltid spilla fanskapet över fler ställen än bomullspaden .

Niveas remover kräver att man är The Flash för vätskorna delar sig igen sekunden efter man slutar skaka. Funkar den verkligen när man inte hinner få ut blandningen på paden? Weird.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!