november 30, 2011

Urban Decay- Naked 2 (och en FOTD)

 

Har ni hört den fantastiska nyheten om att Urban Decay ska släppa en uppföljare till Naked-paletten? Den släpps 12/1 och endast på Urban Decays hemsida som inte fraktar till Sverige. Jäkla skit. Det blir väl att köpa en till ockerpris på Ebay eller hoppas att Urban Decay tar sitt förnuft till fånga och gör den mer lättillgänglig.

Foxy, Half Baked, Bootycall, Chopper, Tease, Snakebite, Suspect, Pistol, Verve, YDK, Busted, Blackout
(Info och bilder från Pinch of Pretty och Mon blog de Fille)

I ren upphetsning av dessa nyheter var jag naturligtvis tvungen att omdelbart slita fram min palett till dagens sminkning. Här har jag använt två av mina favoriter i paletten, Toasted och Hustle. Jag har Sin som highlighter i inre ögonvrån. På läpparna har jag ELF Matte Lip Color i Tea Rose och på kinderna MUS Kiss on the cheek ochh MAC Christal Pink MSF.

2 kommentarer:

  1. HÃ¥ller med Elin :)

    Kan knappt vänta på nästa resa till USA, längtar efter att få fingra på nr 2 :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!