januari 17, 2012

Frosted Mulberry

Köpte en IsaDora-palett på Kicks julrea som heter Frosted Mulberry. Det var evigheter sen jag använde en skugga från IsaDora- helt klart godkänt! Inspirerad av Skimmerskuggan, testar jag att ha med en bild på de produkter jag använt. Yay or nay? 

Och ja. Sock-locks är the shit. Mitt hår har varit vrållockigt hela dagen- jag har t.o.m borstat det men lockarna har inte vikt en tum.


På locket har jag den guldiga skugga, i globen den rödbruna/mullbär och den vita som highlighter. På kinderna: MUS Kiss on the Cheek och MAC MSF Stereo Rose. På läpparna ett nytt läppglans från Nvey Eco (men mer om det senare) och därifrån kommer även den nya mascaran.



9 kommentarer:

  1. svar: Åh tack :D Den sminkningen du har gjort här är riktigt fin :)

    SvaraRadera
  2. Yay för bilder på produkterna! :)

    SvaraRadera
  3. Spännande med kiss on the cheek som rouge! Jag har bara vågat använda den som ögonskugga, för den är så mörk. Men du ser inte ut att vara så mycket oblekare än vad jag är, så jag ska testa :)

    SvaraRadera
  4. Malin: Den ÄR jättemörk. Jag nuddar rougen med en stor, fluffig borste- duttar först mot handen och sen buffar in på kinderna.

    Men sen ska man veta att jag gillar att kräma på med rouge.

    SvaraRadera
  5. Yay! Både till sminkning och produktbild :)

    SvaraRadera
  6. Fräsh och snygg makeup! Perfekt till vardag (för mig :P) ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, helt klart en vardagsmakeup, på helgerna får man ju kräma på lite mer :)

      Radera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!