januari 08, 2012

Link Love: Bjutiful Me

Lite länkkärlek är något som jag hittills inte ägnat mig åt här på Awesome Chemistry, men nu blir det mer sånt. Jag blir ständigt imponerad och inspirerad av fantastiska bloggare och de ska naturligtvis lyftas fram!

Bild från Bjutiful Me

En av mina favoritbloggar är Karin Widéns Bjutiful Me. Hon bloggar om saker som får henne att gå i gång i skönhetsväg. Ofta saker som är sjukt "golliga", färgstarka och fint retro och hennes entusiasm smittar. Sen att Karin kanske är en av de vackraste personerna jag sett skadar ju inte. Men nu är ju Karin inte bara vacker utan även fantastisk rolig -hennes personliga blogg får mig att gråta av skratt varje gång.

Den där Karin alltså.

1 kommentar:

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!