januari 09, 2012

MAC 217 Blending Brush

MAC 217 Blending Brush
217 är den mest mångsidiga ögonborsten jag äger och är troligen en av de mest populära borstarna i sortimentet. Med denna kan jag applicera ögonskugga på locket, i globen och sudda ut kanter (blenda). Eftersom den är så fluffig är den fin att lägga highlighter på brynbenet med också. En riktig toppenborste faktiskt, och jag skulle rekommendera den här först och främst om du bara ska ha ett verktyg till ögonen.

217 Blending Brush kostar 215 kr och finns på Mac Cosmetics i Sthlm, Göteborg och Malmö samt på Kicks.

4 kommentarer:

  1. Den är tveklöst min favorit! Jag har fyra stycken kopior (sigma) och en 217!

    SvaraRadera
  2. Lenore: Oj, det var många det! Men okej, jag skulle inte ha något emot ett par till, så man slipper tvätt dem hela tiden :)

    SvaraRadera
  3. jag har bara sigmas vriant som liknar 217.. har länge varit sugen på en riktig

    SvaraRadera
  4. Fru Vesa: Jag har inte prövat Sigmas, men har hört att de ska vara bra också! Hursomhelst tycker jag nog att du kan investera i en "riktig" också- den är ju inte så dyr egentligen ;)Hehe..

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!