januari 25, 2012

Mythical

I dag fick favoritskuggan Mythical från MAC spela huvudrollen på ögonlocken, men hur jag än vände och vred får jag inte fram den rätta färgen på bild tyvärr! Mythical är en röd/kopparfärgad metallicskugga- här är en en aningen bättre representation av färgen.


Ansikte:

MAC Pro longwear foundation NW20
Elisabeth Arden Mineral Makeup Spf 20 Pure Finish 2
MAC Prolong wear concealer NW20
MAC Ladyblush cremeblend blush
Sleek Rose Gold blush

Ögon:

MAC Paint pot Painterly
MAC Mythical (lock och globlinje)
MAC Omega (bryn)
MAC Ricepaper (highlight)
Nvey Eco Volumising Mascara
MAC Fluidline Blacktrack

Läppar:

Illamasqua Sonnet
Smashbox Crowned lipgloss

3 kommentarer:

  1. Så snygg du är gumman!!!! Ska absolut testa den!
    Roligt att få läsa din blogg! Ska försöka kicka igång min igen....

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för du varit inne och läst Nanna!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!