januari 21, 2012

Nvey Eco Hydrating Lip Lustre- Swatches och Recension


Här kommer läppswatches och en liten minirecension på de läppglansen som kom med i det här kitet..
 
Ruby: En bärig nyans med skimmer. Färgen är fin men jag har problem med formulan. Den är lite märklig, nästan liten mousseaktig. Ruby är otroligt svår att få jämn på läppen- färgen glider mest runt på läppen.



Barely There: En ljusrosa färg med dragning åt lila. Även här är formulan ett problem, även detta är svårt att få jämn på läpparna. Läppglanset lägger sig även i läpplinjerna, vilket är ganska vanligt för den här typen av nyanser, men som jag har grymt svårt för. Inte snyggt!

1 kommentar:

  1. Hejsan :) jag driver en hyffsat nytstartad skönhetsblogg där jag skriver om det mesta inom smink och skönhet. Så tänkte bara ta och tipsa dig om du är intresserad av sånt! Bloggar flera gånger varje dag och dagens tips är några små om hår och hur man tävttar sina sminkborstar utan att förstöra dom. Hoppas du börjar kika in hos mig, skulle bli jätteglad :D
    Men ha en bra dag iaf, kram!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!