januari 12, 2012

Recension: Formula 10.0.6 Keep Me Clean

Formula 10.0.6 Keep Me Clean
Keep Me Clean från Formula 10.0.6 är rengöringservetter som innehåller bland annat Tea Tree-olja som har antiseptiska egenskaper och gurka som ska reducera sebum, rengör porerna och friska upp och kyla huden.

Jag försöker ju för det mesta använda hela fadderullan när jag ska rengöra huden (rengöring, ansiktsvatten etc) men för de dagar då man Bara. Inte. Orkar har dessa varit en gudagåva. Jag tycker de tar bort smink ovanligt bra för den här typen av rengöring (och jag har ofta ganska mycket smink). Jag får helt klart med det mesta med en servett men om jag inte använder någon annan form av rengöring tar jag två.

Servetterna känns faktiskt lite kyliga på huden, vilket är positivt samt att de luktar himla fräscht. Som gurka! Efteråt känns huden mjuk och ren.

Keep Me Clean är en riktigt bra produkt i mina ögon och det känns tryggt att ha en förpackning hemma för nödsminkborttagning.

Formula 10.0.6 Keep Me Clean innehåller 25 servetter och kostar 99 pix på Kicks och Åhlens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!