januari 05, 2012

Tio Tomma


1. Bodycology Brown Sugar Vanilla Body Cream. Köptes i USA förra året, luktar söt kola och har varit ett nöje att smörja in sig med.

2. Cien Nail Polish Remover. Den sista flaskan jag hade i "orginalversionen". Den är verkligen toppen.

3. Loreal Eye and Lip Make Up Remover Waterproof. Helt okej att ta bort vattenfast mascara med, men jag vill tro att det finns något därute som inte kräver så mycket gnuggande.

4. LdB Spirit Deodorant. Den funkade fint för mig, men så är jag inte så knusslig med deo heller, det mesta funkar.

5. Lush Candy Fluff Dusting Powder. Okej, den tog inte slut, men det var var läge att skoga den nu. Candy Fluff luktar som Snow Fairy och innehåller rosa glitter. Inte riktigt min grej.


6. Lush Yummy, yummy, yummy Shower Cream Wash. Den här har blivit stående länge, då doften är alldeles för söt för mig, jag som älskar söta dofter. Tänk honung och jordgubbar.

7. Macadamia Healing Oil Treatment. Helt okej, liknar Marroccan Oil otroligt mycket både i konsistens och resultat.

8. Philosophy Eternal Grace EdP. Åååhh, jag älskar den här! Det blir att handla en fullsize på denna när Sephora öppnar i Kph eller under nästa resa till NY.

9. Maybelline Pure Cover Mineral Concealer. En helt okej concealer, denna har fått följa med i handväskan som touch-up.

10. Matis Hand Cream. Haha, denna här nästan fallit ur bild! Nåja, denna handkräm- mycket lyxig och skön. Like it!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Den första krämen låter verkligen mums! :D

    SvaraRadera
  2. Den var himla fin, synd att den doften aldrig kom till Sverige när Bodycology lanserades.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!