februari 18, 2012

Deborah Lippman Razzle Dazzle

Deborah Lippman Razzle Dazzle

Det här har ni säkert sett på hundra andra bloggar eller har den hemma själv eftersom den kom i den förra Glossboxen men jag tänkte ändå visa upp mitt- ha! Tur att Razzle Dazzle är ganska easy on the eyes så jag tror ni står ut med ännu en bild. Det var dock lite kameraskyggt och mina bilder ville absolut inte visa hur vackert det är- ni får helt enkelt tro mig!

Lacket är lurigt skirt. Det behövs i varjefall tre lager, beroende på hur tjocka lager man målar. Jag tycker den lilla penseln gör det svårt att få med sig tillräckligt mycket lack, vet inte om det är just med miniflaskorna för jag har inga andra, fullstora lack från Deborah Lippman. Torktiden är helt okej, men det torkar mycket "kornigt" så ett fett lager med Seche Vite eller något annat överlack är att rekommendera för att få en hysfat glossig finish.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!