februari 02, 2012

Fat eye

























Idag ville jag pröva den nya Eyeko Fat Eye Stick, den som kom i den fina Glossyboxen. Min penna var brun med dragning åt rött. Jag har aldrig, aldrig testat den här typen av ögonskugga innan och var helt ärligt lite osäker på hur jag skulle gå tillväga.

Det slutade jag med att jag smetade ut pennan på hela rörliga locket och suddade med fingret. Det blev lite ojämnt i kanterna (och egentligen lite överallt) så jag suddade med MAC Omega e/s i globen för att få kanterna jämna och tonade. Det blev hyfsat, men inget som skulle få mig att överge vanliga, pressade skuggor. Det är helt enkelt för krångligt. Jag grundade med UDPP och det höll fint i ca 7 timmar.

Eyeko Fat Eye Stick- Chocolate
I övrigt hade jag MAC Viva Glam III på läpparna och MUS Kiss on the cheek på kinderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!