mars 14, 2012

Tio Tomma #2

Nu var det dags för tio tomma igen!

1. I love..Lemon & Limes duschgel- helt okej, doftar riktigt mumsigt men flaskan är så stor att jag hann tröttna lååångt innan den var slut.

2. Oriflame Sweet Like Marzipan Bubble Bath- Doftade gott, bubblade bra. Ja- ungefär så. Inget jag behöver längre (R.I.P Badkar)

3. The Body Shop Body Butterassion Fruit- Luktar gott, tror jag köpte den på rea?

4. The Body Shop Body Butter Brazil Nut- En favorit- brukar dyka upp på reor. Luktar mums.

5. Smashit- Hydrating Fluid Foundation- En hemsk foundation som har legat och skramlat i lådan ett bra tag. Kändes otroligt kladdig och fet på huden.

6. Proclé Hydrating Toner- Recension här.

7. Proclé Face Wash- Recension här.

8. Redken All Soft Heavy Cream- En favoritinpackning. En ny klickades hem innan den här hann ta slut.

9. Scholl Kräm för spruckna hälar- En mycket sexig fotkräm. Jag är sämst på att smörja in fötterna och använde inte denna tillräckligt regelbundet för att kunna utröna om den är nåt bra.

10. Formula 10.0.6 Keep Me Clean- En riktigt life saver nu under renoveringen. Perfekt när man inte har tillgång till vatten. Recension här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!