maj 11, 2012

Tävling: Vinn Ekoraps Body Oil

Äntligen fredag!  Vore det inte sweet med en tävling? Jaa!! Den här gången har en vinnare chansen att kamma hem Ekoraps Body Oil från Rapsodine (värde 199:-).



Ekoraps Body Oil är en djupverkande och återfuktande kroppsolja som skyddar och mjukgör huden. Oljorna som används i produkten är rapsolja och havtornsolja. Oljan absorberas snabbt och lämnar huden silkesmjuk och totalt återfuktad. 

Ekoraps Body Oil kan också användas som hårinpackning och tvättas då ur med varmt vatten och milt schampo. Oljan används med fördel på nyduschad fuktig hud då den ger bäst tas upp av huden men kan också användas på torr hud eller på lokala torra områden som armbågar och hälar.
 
Rapsoljan i Ekoraps produkter kommer från den fina höstrapsen som med den årslånga tillväxten ger rapsoljan dess goda egenskaper. Kallpressningen sker vid låg temperatur och det utvinns endast tre droppar olja i sekunden. 

 Finns att köpa här 


Tävlingsregler: Klicka in dig på Rapsodines hemsida, leta upp Ekoraps Body Oil,  kopiera och mejla innehållsförteckningen till awesomechemistry@hotmail.se. Tävligen avslutas fredag 18/5 kl. 12:00 då jag lottar fram vinnaren bland de rätta svaren.

Lycka till!

1 kommentar:

  1. Hej,
    jag är gärna med i denna utlottning :)
    Låter toppen till kroppen ;)
    Har mailat in mitt svar och håller nu tummarna Så!!! Vem vet...kanske med lite tur jag denna olja lyckas Få!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!