juni 21, 2012

Formula 10.0.6 No Time To Shine

Formula 10.0.6 No Time To Shine
Jag har fått hem ansiktsmasken No Time To Shine från Formula 10.0.6 att testa. Jag har redan provkört den en gång och har redan lite åsikter- men jag får nog testa lite mer utförligt innan jag känner att jag kan uttala mig. Så recension kommer!

Lite info om produkten:

No time to shine är en rengörande, talgneutraliserande och balanserande ansiktsmask som drar ut orenheter, absorberar överflödigt fett samt hjälper till att matta ner glansig och fet hud. No time to shine minimerar produktionen av sebum, friskar upp huden och gör den mer balanserad. Produkten innehåller havsalger som verkar för att rengöra, läka, återfukta huden. Ringblomman har antiinflammatoriska egenskaper som hjälper till att rengöra, strama upp och läka. Aktivt Kaolin drar ut orenheter och absorberar överskottsfett för att avgifta huden.

 Formula 10.0.6 No Time To Shine kostar 99 pix och du hittar den på Kicks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!