juni 27, 2012

Nashi Argan Instant Hydrating Styling Mask


Idag så kom den här flarran i posten! Nashi Argan Instant Hydrating Styling Mask är en leave-in-spray som ska ha en hel massa funktioner:

- Reparera trasigt hår
- Lösa upp knutar
- Ta bort frissighet
- Ge volym och styrka
- Ge glans
- Laga kluvna toppar
- Värmeskydd
- Skydd för plattång

Det appliceras i handdukstorkat hår men kan även användas på torrt för att liva upp håret lite.
Jag vet inte om allt det där ovan stämmer men efter att ha prövat på min övertorra, schletna risbuske till hår i dag, kan jag säga att jag gillar't redan.  Mitt hår känns mjukt och lent och det luktar sjukt gott!

Nashi Argan Instant Hydrating Styling Mask kostar 195 pix och du hittar Nashi på utvalda salonger, Bangerhead, Lyko och Beautynet.se.

1 kommentar:

  1. Jag hade behövt något till min risbuske också!!! haha :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!