juli 13, 2012

China Glaze I'm Not Lion

China Glaze's höstkollektion On Safari verkar väldigt lovande på det stora hela och för ett tag sen klickade jag hem I'm Not Lion från Ebay- men det kommer definitivt bli fler- bland annat Chanel Paradoxal dupen Jungle Queen.


I'm Not Lion är ett såndäringa glitterlack som täcker fint efter två lager. Det torkar matt och jag tycket det ser ut som typ sand utan överlack- men ändå snyggt. Här är med ett lager Seche Vite men det blir ändå inte riktigt blankt. I solen byter det helt karaktär och det blir en veritabel glitterbonaza. Bilden nedanför är mer än lovligt suddig men visar det holografiska glittret ganska bra.


Nu ska jag ut och glittra på Möllan för att fira att snubben går på semester i dag- själv har jag två arbetsdagar innan jag är fri. I en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!