juli 31, 2012

Color Club Magic Attraction

Color Club Magic Attraction
Titta vilken fining man hittar när man ska handla kaffe och förnödenheter på ICA Maxi. Ännu fler livsviktiga grejer som holografiska glitterlack för 20 spänn! Först trodde jag att det skulle vara för skirt på egen hand men här är tre lager och det funkar tycker jag! Jag prövade även att måla ovanpå ett beigt cremelack och då slipper man VNL. Och holy crap vad det glittrar! Magic Attraction blir förhållandevis slätt för att vara ett glitterlack och med ett lager Seche Vite blev det riktigt glansigt och fint.


Tyckte bilderna jag tog på Magic Attraction kändes lite undermåliga så här kommer en kort bling-blingvideo. Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!