juli 03, 2012

Glossybox Juni 2012

Woop, woop! I dag kom äntligen junis Glossybox. Fast det är juli. Boxens tema är Sunkissed Beauty och bjuder på hela 4 fullsize.



Anatomicals "Never lose your cherry" spf lip balm. Ett sött, körsbärsdoftande lipbalm med spf 6. Det här luktar ju godis och eftersom jag på något sätt lyckats med att inte ha en enda läpprodukt med spf så kommer den här nog få hänga med i strandväskan (den som står och dammar i garderoben) trots den blygsamma spf:en på 6. Fullsize, 29kr/15 ml


Depend Nailpolish- ett depend-lack helt enkelt. Tror de flesta har ett gäng hemma, fast jag har bara två sen innan. Den här färgen hade jag aldrig valt själv- lacket är nåt slags skir, pärlemorshistoria om jag inte har fel. Fullsize 25kr/5 ml


Dr Babor Sensational Eyes Anti-Wrinkle Eye Cream- Det känns som jag bokstavligen badar i ögonkrämer, serums och jox som ska stoppa det eviga åldrandet- och här är en till! Den här får vänta lite i kön men ska bli kul att pröva. Generöst med en fullsize här tycker jag.  Fullsize. 510kr/15ml


Moroccanoil Original Oil Treatment och Light Oil Treatment- Favorit i repris? Nja, jag gillar verkligen Moroccanoil men den här fick vi ju i första boxen. Dock tror jag att de som inte var med från början blir glada! Lightvarianten passsar mitt hår bäst och får hänga med till sthlm i helgen.
2 x 10 ml. Fullsize kostar 339 kr/100 ml



Odd Molly "Sun Day" Sun-care Facial spf 25- Det här kändes nog som den roligaste produkten i boxen. Odd Mollys hudvårdsprodukter brukar jag inte se så mycket av och har bara prövat en body lotion som var finfin. Kul! Nu saknas bara solen (jo, jag vet att det var urtjusigt Malmöväder i helgen men jag var fast på jobbet). Fullsize. 250kr/40ml


Bonusprodukt: Femme Natural Boost- Den här jäkeln gjorde att mitt paket kändes vråltungt när jag hämtade ut det på Posten- lurifaxar! Jag vet inte om den ämnar att boosta kvinnligheten men den innehåller grapefrukt, apelsin, lime, acerola och en massa annat. 25kr/ 250 ml.


Jamen, bra där, Glossybox! Den här gången känner jag mig rätt nöjd med min box. Körs i taket.

Och ni'rå? Vad fick ni i era rosa lådor?

3 kommentarer:

  1. Helt galet... jag fick en fullsize (glosset) värde 49 kronor... i övrigt fick jag ett prov på saltvattenspray, mini hawaiian tropic, mini moroccanoil och mini primer som inte alls är anpassad efter min profil... Lite synd med tanke på att flera boxar hade fullsize för över 800... :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ungefär så jag har reagerat de sista boxarna- alla andra fick en massa tjusigt! Kanske var min tur nu då :P? Den där profilen ger jag inte mycket för, de kunde lika gärna skippat den grejen som bara skapar missnöje!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!