augusti 04, 2012

Color Club Wham! Pow!

Color Club Wham! Pow!
Det här var utan att tveka förra sommarens favoritlack. Jag hade det här på tårna nästan varje dag och älskade att kika ner på tårna och se den lysa i orange. Formulan är en aning knepig- det är svårt att få det jämt men om man kisar så syns det inte ;). Wham! Pow! torkar hyfsat blankt för att att vara ett neonlack, men inte helt blankt såklart- på bilden har jag inget överlack.

Det här är så välanvänt att det börjar sjunga på sista versen, så jag klickade hem Orly Melt Your Popsicle som en ersättare- det ser helt fantastiskt ut!


3 kommentarer:

  1. Ursnyggt! Förstår att det är en favorit!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag undrar vad som hände med ansiktsmasken jag vann? :$ (d.edeskar@gmail.com)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!