november 03, 2012

I goodiebagen från Kiehl's...

Så...vad var det nu i den tunga påsen från eventet i går? Jo, en massa godsaker för huden! För mig som har nästan helt tomt på krämhyllan (jag vet!) kom den i precis rätt tid och jag kunde börja mojsa med produkterna redan på kvällen. Första intrycket är helt klart positivt och den nya ansiktskrämen Rosa Artica är otroligt rik och komma passa perfekt nu när det är kallare ute.


  • Midnight Recovery Concentrate 30ml
  • Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate 50ml
  • Ulta Light Daily UV Defense SPF 50 PA+++ UVA 60ml
  • Rosa Artica- Youth Regeneration Cream 50ml, 
  • Rosa Artica Eye Balm 14g
  • Lip Balm #1, 
  • Creme de Corps 250ml
  • Ultra Facial Cleanser 150ml

4 kommentarer:

  1. Åh wow :) Midnight recovery concentrate tycker jag är grym. Ska önska mig den i julklapp tänkte jag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar den verkligen redan, dock rädd att jag ska tappa den i badrumsgolvet..!

      Radera
  2. Ulta Light Daily UV Defense SPF 50 känns intressant för att skydda fejan ordentligt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror aldrig att jag haft en sån hög spf hemma- men troligen dags att börja nu!

      Radera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!