november 04, 2012

När kommer Sephora till Malmö egentligen?


Shit, som jag har undrat över detta. Det snackades om tidigare på året att Sephora skulle öppna på det nya monstershoppingcentret i Hyllie- Emporia. Men sen blev det liksom..tyst. När listor på nya butiker publicerades fanns inte Sephora med någonstans. När Emporia öppnade förra veckan trodde jag att det var kört- inget skönhetsmekka för oss i Skåne. Buhu! Men sen gick jag förbi det här tomma skyltfönstret...

Sephora öppnar alltså 20 december! En tidig julklapp för beautynördar i Skåne!


3 kommentarer:

  1. Nu är det bara Göteborg kvar då.... /N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer ju helt klart närsomhelst nu! Tror bara att det var rätt tid för Malmö i och med monsterköpcentret.

      Radera
  2. Svar: Haha i know! Men tänkte nöjd mig med en så jag kan ha några ståendes framme :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!