februari 28, 2013

Favorit: The Body Shop Vanilla Body Mist


Jag är lite känslig för vanliga parfymer- tycker de flesta doftar alldeles för starkt. Även om jag i bland använder parfym brukar jag vanligtvis använda lite lättare body mists. Jag har helt klart hittat en ny favorit i The Body Shop Vanilla Body Mist. Doften är toppen om en gillar vanilj (det gör jag) men det finns även ett gäng andra dofter som kan falla övriga på läppen. Nej- den håller inte så länge (två-tre timmar uppskattningsvis) men det har jag inga problem med. Den här sprayar jag på som en mad woman- till och med ryggen får sig en spritz.

The Body Shop Body Mist kostar runt 130 kr för 100 ml.

1 kommentar:

  1. Härligt, den ska jag sniffa på i helgen :-) Jag gillar också lätta dofter och skrev precis ett inlägg om mina favoriter just nu ifrån Victorias Secret. Annars är holisters body mists underbara.

    Må gott!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!