mars 13, 2013

MAC Pro Longwear Paint Pot Collection


Nu kommer MACs Paint Pots i en ny formula- åtta skimiga varianter som fungerar lika bra som ögonskugga som primer under ögonskuggor. Jag tycker redan att Paint Pots sitter som berget på mig men dessa utlovar alltså ännu bättre hållbarhet- spännande! Färgerna i sig verkar vara sådana som har kommit i tidigare kollektioner (bortsett från Frozen Violet och Antique Diamond) men jag har ingen av dem sedan innan så jag är sugen vill jag lova. 242 Shader Brush tillhör kollektionen och rekommenderas att applicera dessa med.

"Eyes shimmer and shine with the pearly glow of M∙A∙C Pro Longwear Paint Pot – now in a rich, creamy formula that dries with a vibrant intensity, delivering illuminating dimension and a lustrous pearlized finish. The long-lasting, highly pigmented colour can also be used as an eye shadow primer"

Dessa kommer finnas i svenska butiker från och med 8 april och kommer vara permanenta i sortimentet! Priset kommer ligga på 195kr, precis som de vanliga Paint Potsen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!