april 12, 2013

Holofredag: China Glaze When Stars Collide





Woop! Skimmerskuggans Holofredag igen och jag är med den här gången. Mitt bidrag blir ett lack från China Glaze's Hologlam och det enda som jag köpte från kollektion. When Stars Collide är ett mauve/lila lack som är snyggt i sig men kanske snyggast i solen. Jag vet inte hur det ser ut hos er men här i Malmö står regnet som spö i backen och inga solstrålar finnes så långt ögat kan nå. När jag stack lacket under en stark lampa ser en holot tydligt iaf men min kamera ville bara förvränga färgen på lacket då. Åååhh....så frustrerande. Får bli en ny omgång bilder när (om) solen kommer till Skåne igen.

Jag hade inga problem med appliceringen av lacket, här ser ni två lager utan både baslack och överlack. Det torkade supersnabbt.

Utomhus (ingen sol)

Utomhus (ingen sol)
 
Under stark lampa
Under lampa


2 kommentarer:

  1. Kanonfint! Jag måste verkligen sätta mig in i den kollektionen och shoppa lite. Snacka om i-landsproblem; att inte hinna shoppa....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det låter som ett mycket allvarligt problem ;)

      Radera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!