maj 23, 2013

Säsongens viktigaste krämer

På söndag åker jag och min fina vän Sara till Zakynthos en vecka! Kan inte nog understryka hur mycket jag behöver semester och det ska bli underbart att bara löka, dricka Mythos, bada och ligga och götta mig i solstolen. Hemskt omodernt, jag vet. Men jag älskar att sola! Däremot har jag på senare år blivit mycket mera medveten om vikten att skydda sig mot de där förrädiska strålarna så i dag har jag bunkrat upp på solskyddskrämer.


Precis som förra året valde jag ljuvligt doftande Hawaiian Tropic Silk Hydration (119kr) i både spf 30 och 15. För ansiktet kör jag Cliniderm Active Defence (139kr) och Odd Molly Sun-day spf 25 (245kr). Jag har hört mycket gott om Cliniderm Tan Intensifier (120kr) som en bra aftersun med lätt BUS-effekt och trots att jag har haft den hemma ett tag har det inte blivit av att jag använt denna- kanske beror på att det inte har varit så mycket "sun" på länge? Utöver dessa på bilden har jag även Nueva spf 30 (ca 30 kr) till läpparna och Kiehls Super Fluid UV Defense spf 50+ till ansikte och dekolletage de första dagarna.

1 kommentar:

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!