maj 06, 2013

When in Rome...

När man nu ändå är utomsocknes får man ju också lov att handla lite fina grejer, eller hur? Bara ett stenkast från hotellet låg det nya Sephora på Biblioteksgatan så genast efter utcheckning styrde jag mina steg dit.


Det var ju såklart NARS-disken som hägrade för min del. Alltså ÅH! Vilka fina grejer! Jag blev inte allt för galen för tydligen ska NARS även dyka upp på Sephora i Malmö,  men ett rouge fick slinka ner i varukorgen tillsammans med en ansiktsmask från Sephoras egna märke.


Sedan gick jag förbi Gallerian och kollade in den minimala NYX-affären. Köpte Taupe Blush- ska tydligen vara alldeles utmärkt att göra contouring med.

Det sista jag gjorde innan jag åkte hem var att leta upp LUSH- butiken vid Centralen och köpa några godsaker. Det luktar himla gott här hemma nu kan jag säga :)

3 kommentarer:

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!